Újabb ázsiai akkuipari cég jött volna Magyarországra, de gyorsan meggondolta magát
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Az Árpád hídi biciklisgázolás után sokan követelnek több sebességmérőt a fővárosi utakra. Ez azonban messze nem elég a balesetek jelentős csökkentéséhez. HVG-ténytár.
A 2018-ban elfogadott, Európa mozgásban elnevezésű terv célkitűzései szerint 2020-ról 2030-ra a felére kell csökkenteni a közúti balesetek halálos áldozatainak és súlyos sérültjeinek számát. Az abszolút rekordnak tekinthető 2020-as év után azonban – amikor a pandémia miatt lényegesen kisebb volt a közúti forgalom – a legtöbb országban, így Magyarországon is újra növekedésnek indult a balesetek száma.
2022-ben 14 636 személysérüléses baleset történt az országban, 2,8 százalékkal több, mint egy évvel korábban, a halálos áldozatok száma ugyanakkor 4 százalékkal csökkent.
A halálos áldozatok között túlnyomó többségben vannak az úgynevezett védtelen áldozatok (gyalogos, kerékpáros, motoros).
A Henkel-gyár bezárását megszenvedő Körösladány ajtórésébe bedugta a lábát egy dél-koreai akkuipari vállalkozás, amely végül visszalépett.
Hatvanpuszta egy gazdaság a semmi közepén, vendégház és medence azért kellett, mert nagy a család – magyarázta Orbán Győző.
„Egy ilyen tragédián nem lehet túl lenni” – állítja az énekes.
Megvédte a miniszterelnök a gazdasági miniszterét, miután Magyar Péter azt mondta: úgy tudja, hogy hamarosan távozik Nagy Márton.
Néhány nap alatt közel 300-an csatlakoztak ahhoz a nyilatkozathoz, amely szolidaritást vállal az izraeli–palesztin konfliktus minden áldozatával.