A focitól az Üvegtigrisen át, a Beugrón keresztül a Vígszínházig – Rudolf Péter a Rewindban
Hogyan látja mai szemmel az Üvegtigrist és a Beugrót, és vajon tényleg betemethetetlenek-e az árkok a színházi-filmes szakmában? Kult-retro sorozatunkban Rudolf Péterrel, a Vígszínház igazgatójával utaztunk vissza az ezredfordulóra, reflektáltunk eddig karrierjére és vizsgáltuk meg a magyar előadóművészet jelenét.
Folytatódik a hvg360 popkult-portrésorozata: miután Béres Alexandra bevezetett minket a 90-es és 2000-es évek fitneszvilágába, majd az Animal Cannibals mesélte el saját történetén keresztül a magyar hiphop születését, ezúttal a film és a színház kerül a főszerepbe.
Rudolf Péter a „magyar Macskajaj”, az Üvegtigris alkotójaként megkerülhetetlen szereplője lett az ezredfordulós magyar filmiparnak, mégis a színházban teljesedett ki, jelenleg pedig a Vígszínházat vezeti a zűrös, Eszenyi Enikő utáni időszakban.
De mikor dőlt el, hogy focista vagy színész lesz? Volt-e aranykora a magyar filmnek? Megcsinálná-e ma is az Üvegtigrist? Miért nem szerette egyik tévécsatorna sem a Beugrót? Naiv gondolat-e az árkok betemetése a szakmában? Milyen a kapcsolata Eszenyi Enikővel, és mi a véleménye korábbi botrányáról?
Ezekről kérdezte Csatlós Hanna és Kovács Bálint Rudolf Pétert.