Az európai Ford zászlóshajója, a Galaxy Genfben bizonyítja, hogy továbbviszi az első osztályú utazás hagyományát. Az új dizájn mellett technikai újdonságok, bővült motorválaszték és miden igényt kielégítő menetdinamika jellemzi a Galaxyt.
© Ford |
Az új Galaxy nagyobb lett a típuselődnél. A kocsi hossza így 4820 milliméter, szélessége 1854 milliméter, magasság viszont 14 milliméterrel csökkent (1690 helyett 1676 mm). A megnövelt külső méretek jobb kihasználásával tágas helyet alakítottak ki hét személyre, úgy hogy a poggyászok is bőven elférnek. Magas üléshelyzete és mélyre lenyúló üvegezése miatt olyan belőle a kilátás, mint egy parancsnoki hídról. A Ford FoldFlatSystem (FFS) megoldással kombinált három üléssoros elrendezés rendkívüli flexibilitást eredményez, miközben a csomagtér már alaphelyzetben is harmadával nőtt (335 helyett 435 liter). Ha pedig lehajtják a második és a harmadik sori üléseket, 2325 liter várja a csomagokat.
Az egyterű valamennyi változatában alapáras a légkondi, és kapható a kényelem maximumát kínáló elektronikus automata is. Ez utóbbi külön szabályozhatóvá teszi a hőmérsékletet a vezetőnél, az első utasnál és a második üléssornál.
© Ford |
Az új Galaxy kifejlesztésének fontos szempontja volt az aktív és a passzív biztonság. A Ford intelligens védelmi rendszerét tovább tökéletesítették, például vezetőoldali térdlégzsák járul a front-, oldal- és függönylégzsákokhoz. Rendelhető IVDC nevű aktív futómű is, amely nagymértékben hozzájárul a Galaxy élvezetes menetdinamikájához. Az a ktív futómű, folyamatos csillapítás-szabályozása mindenféle útviszonyok között fokozza a stabilitást és a komfortot. Az autó biztosabb uralása érdekében együttműködik az ESP-vel . De lehet rendelni visszagurulás-gátlót, abroncsnyomás-felügyeletet, sebességszabályozót, radaros ütközésmegelőzőt.
Az új Galaxy motorválasztékának tagjai a 100, illetve 125 lóerős 1,8 literes Duratorq TDCi, a 130 lovas koromszűrővel szerelt kétliteres Duratorq TDCi, a kétliteres, 140, illetve 145 lovas TDCi erőforrás.