Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A Citroën az év első negyedévében összesen 2050 személy-, illetve haszongépjárművet értékesített, ami a piac 9,2 százalékos bővülésénél intenzívebb, több mint 30,4 százalékos növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest. A Citroën ezzel a 8. legnépszerűbb márka Magyarországon. Piaci részesedése 4,3 százalék, ami 0,7 százalékponttal magasabb a 2005 első negyedévinél.
Az év első három hónapjában itthon a legnépszerűbb Citroën modellnek a C4 bizonyult, amelyből 411 talált gazdára. A C4 eladásai 2005 azonos időszakához képest 4,85 százalékot nőttek. A Xsara Picasso és a Berlingo továbbra is piacvezető a saját alszegmensében. 2006 első negyedévében a három francia márka közül a Citroën érte el a legjobb eredményt az alsó-középkategóriában, eladásai több mint 56 százalékkal nőttek 2005 azonos időszakához viszonyítva.
Idén a kishaszongépjárművek piacán is remekül teljesítettek a Citroënek, kétszer annyi fogyott, mint 2005 azonos időszakában és ezzel piaci részesedése több mint 9 százalék. Személyautós testvéréhez hasonlóan, a haszon Berlingo eladásai is jelentősen nőttek, és 2005 első negyedévéhez viszonyított 246,3 százalékos fejlődésével megháromszorozta tavalyi piaci részesedését. Idén a Citroën legalább 4 százalékot kíván kiszakítani a magyar piacból, és 9000 kocsit meghaladó értékesítést irányzott elő.