Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Kész van, mégsem tervezi tíz éven belüli sorozatgyártását a Fiat a Panda hidrogénhajtású változatának. A helykínálata megegyezik a szériaváltozattal, ám károsanyag-kibocsátása nulla.
A Fiat Panda üzemanyagcellás változatának, a Hydrogennek a motorterében egy elektromotor, a váltó és a kiegészítő berendezések kaptak helyet, az üzemanyagcellák a padlóban sorakoznak. A csomagtér aljába rejtett 350 bar nyomású hidrogéntartály 200 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé, újratöltése mindössze öt perc. A levegő oxigénjével reakcióba lépő, vízzé alakuló és közben elektromos áramot termelő hidrogén az üzemanyagcellákon keresztül egy 82 lóerős villanymotort hajt. A kisautó így 130 kilométer/órás végsebességre képes, dinamikus tulajdonságai pedig jó városi kocsivá teszik.