Tesztelték a brutál Peugeot-ot

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Genfi Autószalonon tavaly márciusban bemutatkozott Peugeot 207 R CUP a leendő 207 Super 2000 versenyautó előfutára volt. A Peugeot Sport műhelyében megszületett lejújabb oroszlán az eredeti ütemezésnek megfelelően folytatja útját murván és aszfalton egyaránt.

© Peugeot
A 207 Super 2000 az előzetes terveknek megfelelően tavaly május 16-án látta meg a napvilágot a franciaországi Vélizy-ben. A vadmacska tesztelése azonmód megkezdődött, mégpedig kétfajta burkolaton: murván, majd aszfalton. Bryan Bouffier, Sebastian Lindholm és Gilles Panizzi egymásnak adják a stafétabotot a fejlesztés során. A Peugeot 207 Super 2000 elsősorban a Peugeot Sport ügyfelei, valamint az egyes nemzetközi leányvállalatok részére készül, hogy nemzeti bajnokságokon vegyen majd részt.

PEUGEOT 207 SUPER 2000 MŰSZAKI ADATOK

MOTOR

Típus

EW 10J4S

Elhelyezkedés

Elöl, keresztben

Hengerűrtartalom

1998 cm3

Hengerek száma

4

Teljesítmény (LE.DIN)

280

Nyomaték (m N)

250

Maximális fordulatszám

8500

Befecskendezés

Magnetti Marelli

Adagolás

Központi pillangószelep

Szelepek száma

16

ERŐÁTVITEL

Mód

Négykerékhajtás

Tengelykapcsoló

Kéttárcsás

Sebességváltó

6 fokozatú, szekvenciális

Differenciálmű

3 önzáró differenciálmű

ALVÁZ

Felépítés és anyagok

Váz + csöves biztonsági borulókeret

Első felfüggesztés

Pseudo Mc Pherson Peugeot Lengéscsillapítók

Hátsó felfüggesztés

Pseudo Mc Pherson Peugeot Lengéscsillapítók

FÉKEK/KORMÁNYMŰ

Első fék

Brembo 4 dugattyús

Átmérő 300 (murva) vagy 355 (aszfalt)

Hátsó fék

Brembo 4 dugattyús

Átmérő 300 (föld és aszfalt)

Kormányzás

Közvetlen, hidraulikus rásegítésű

Aszfaltkerekek

18 colos

Murvás-kerekek

15 colos

MÉRETEK

Hosszúság

4,03 m

Szélesség

1,80 m

Tengelytáv

2,56 m

Legkisebb tömeg

1100 kg aszfalt / 1150 kg földút

Üzemanyagtartály térfogata

80 liter