Alfa 8C Competitione Az Alfa Romeo a Maserati és a Ferrari hagyományaira épít, amikor bemutatja a 8C szériaváltozatát. A 4,7 literes Maserati V8-as hajtotta hátsókerekes szépség 450 lóerős, maximális forgatónyomatéka 470 Nm. Az óriási erő átvitelében a hatfokozatú automatikus váltót sperr-differenciálmű egészíti ki. A jövő novemberre várható Alfából 500 darabos széria készül, ára 125 ezer euró.
Audi Q7 V12 TDI A legnagyobb Audi méreteihez méltó motort kap. A Q7 V12 TDI-t szériaautóba beépített valaha készült legerősebb dízelszív hajtja. 500 lovas, nyomatéka 1000 Nm. Az erőforrás vadabb változata a Le Mans-i versenyeken győztes Audi R10 TDI-ből ismerős. A fékezésről kerámia fékbetétek gondoskodnak. A 2008-ban érkező monstrum fogyasztására sem lesz panasz, 11,9 liter gázolajat fogyaszt 100 kilométerenként.
Citroen C-Métisse A négyajtós kupék egyik legszebbikét alkották meg a Citroen tervezői. A 4,74 méter hosszú, két méter széles és csupán 1,24 méter magas C-Métisse hajtásáról dízel-hibrid erőforrás gondoskodik. Az 1400 kilós C-Métisse így 6,2 másodperc alatt van százon, végsebessége 250 kilométer/óra.
© auto-motor-und-sport.de |
Ford Mondeo Tournier Az új Ford Mondeo világpremierjét jövő tavasszal tartják, alapja az S-Max és a Galaxy padlólemeze. Csomagterének térfogata 1700 literre bővíthető. Csúcsmotorja öthengeres, 2,5 literes és 220 lovas.
Honda Civic Type R A legenda folytatódik, a kétliteres, 201 lovas motorral szerelt sport Civic tavasztól kapható a Honda-kereskedésekben. A talajhoz 1,5 centivel közelebb kerülő sportautó 18-as felniken gurul. Állóhelyzetből 6,6 másodperc alatt van százon, végsebessége 235 kilométer/óra.
Hyundai Arnejs A rüsselsheimi központban készülő tanulmány a jövő év közepén várható FD szériamodell alapja. A Csehországban készülő autót a Hyundai a Golf/Astra szegmens vezető típusának szánja. 2007 végén kombi változat is várható, sőt 2008 elején kupé-kabrió is.
Kia Cee’d SW A Kia új alsó-középkategóriás modelljének 4,47 méteres kombiváltozatát is bemutatják Párizsban. A 2007 közepére elészülő dobozost szeptembertől lehet megvásárolni.
© daimlerchrysler |
Nissan Quashqai A 2004-ben a genfi szalonon leleplezett szabadidő tanulmány a párizsi szalonon végleges változatban is bemutatkozik. A Nissan legújabb összkerék-hajtással is kapható autója az év elején érkezik a kereskedésekbe. Motorkínálatának csúcsán a kétliteres 150 lovas dízel áll.
Peugeot 207 Epure A 207 CC formavilágát és megoldásait vetíti előre az Epure elektromos tanulmány. Az öt egyenként 20 kW-os üzemanyagcella erejével működő autó egy feltöltéssel 350 kilométert tud megtenni, végsebessége 130 kilométer óránként.
Peugeot 908 RC A legvadabb nagymacskát 12 hengeres 5,5 literes 700 lovas erőforrás hajtja, méghozzá részecskeszűrős dízel. Az 5,123 méter hosszú, 2,154 méter széles, 1,37 méter magas és 3,15 méteres tengelytávval büszkélkedő négyüléses szuperlimuzin végsebessége 300 kilométer óránként. Az első kilométer megtételéhez mindössze 22 másodpercre van szüksége.
Renault Nepta Luxuskabriót mutat be a Renault Párizsban. A meghökkentő tanulmányautót 3,5 literes 420 lovas V6-os biturbó hajtja, nyomatéka 560 Nm. Az 1490 kilós Nepta 4,9 másodperc alatt gyorsul állóhelyzetből száz kilométer/órás sebességre. A négyszemélyes álomautóba a bejutást két 3,76 méteres szárnyas ajtó teszi lehetővé. A Nepta 23 hüvelykes kerekeken és 275-ös gumikon szalad.
Renault Twingo Concept A Renault világszerte sikeres Twingója megérett a cserére. Az újdonság természetesen nőtt, 3,6 méter hosszú, 1,7 méter széles, 1,4 méter magas. Különleges ismertetőjegye a motorháztetőtől a csomagtartó fedélig végighúzódó szélvédő. Érkezése jövő tavasszal várható. 1,2 literes négyhengeres turbómotorja 99 lovas.
VW Iroc A VW Scirocco újjászületését látják a szakemberek az Iroc tanulmányautóban. A retró elemeket és high-tech vívmányokat egyaránt felvonultató sportkocsi szériagyártásáról nincsenek információk.