Szántó Péter Vállalkozás

Minden eladható – de miből lesz love brand?

„Minden eladható”– tartják a reklámos berkekben mozgó szakemberek. Ez nem csupán a termékek és szolgáltatások értékesítésére igaz, de arra is, hogy meg tudjuk-e győzni barátainkat arról, hogy melyik filmet nézzük a moziban, vagy, hogy melyik buliba menjünk szombaton. A „tranzakció” sikeressége természetesen már rajtunk múlik, hiszen egymillió termékből jó, ha egy annyira kimagasló, hogy képes önmagát jövedelmezővé tenni. A legtutibb árut sokszor mindössze hajszálnyi különbség választja el a középszertől. De mi is ez a különbség?

Így érhetjük el a legvágyottabb énünk

Így érhetjük el a legvágyottabb énünk

Gucci, Hermes, Louis Vuitton: meglepően jól állnak a luxusmárkák

Gucci, Hermes, Louis Vuitton: meglepően jól állnak a luxusmárkák

Mint egy ember: a Microsoft mesterséges intelligenciája tűpontosan megmondja, mi van egy képen

Mint egy ember: a Microsoft mesterséges intelligenciája tűpontosan megmondja, mi van egy képen

A washingtoni tárgyalás után is folytatódott a harc Hegyi-Karabahban

A washingtoni tárgyalás után is folytatódott a harc Hegyi-Karabahban

Sokan nem viseltek maszkot a szombati FTC-UTE meccsen

Sokan nem viseltek maszkot a szombati FTC-UTE meccsen

Szkafanderes tudósok szippantották ki az első ismert amerikai lódarázsfészket - fotók

Szkafanderes tudósok szippantották ki az első ismert amerikai lódarázsfészket - fotók

Zacher Gábor: A járványkezelés jelenleg politikai kérdés Magyarországon

Zacher Gábor: A járványkezelés jelenleg politikai kérdés Magyarországon

Mint egy ember: a Microsoft mesterséges intelligenciája tűpontosan megmondja, mi van egy képen

Mint egy ember: a Microsoft mesterséges intelligenciája tűpontosan megmondja, mi van egy képen

A címlapról ajánljuk