2208 kilométert ment egy feltöltéssel ez a kínai hibrid: mintha elment volna Budapestről Milánóba és vissza
Jelenleg ez az autó a hibridek közt a hatótávrekorder.
Jelenleg ez az autó a hibridek közt a hatótávrekorder.
Ugyanakkor hibrid és hibrid között elég nagy különbség lehet.
Egyre több észak-amerikai és európai autógyár fejleszt olyan, konnektorból tölthető hibrideket, amelyeket az elektromos üzemmód mellett nem belső égésű motorokkal, hanem hidrogénüzemanyag-cellákkal hajtanak. Annak ellenére jelennek meg ezek az új hibridek, hogy egyelőre drága az üzemanyag.
Egyelőre lejjebb mentek az árak.
A zöld rendszám és a kapcsolódó kedvezmények megvonása a konnektoros hibridektől nemcsak Magyarországon van napirenden, és a cikkünkben megszólaló szakértő szerint szakmailag is támogatható.
Repülnek a hibridek a bajnokságból.
Két év alatt megduplázódott a számuk.
Szokatlan első rész és hibridhajtás talán a két legfontosabb jellemző.
Míg Katarina Barley szerint a magyar hatóságok először édesgetik, majd megkopasztják a német cégeket, a külügyminiszter állítja: nem sikerült megingatni a németek bizalmát.
Az elektromobilitás meredeken felfelé ívelő szakasz elejére érkezett. A tisztán villanyautók mellett a hibrideknek is van létjogosultságuk, és sokan akadnak, akik a hidrogéncellás változatra esküsznek.
Egyre többen tartják divatosnak a környezettudatos közlekedési formákat.
A konnektorról is tölthető hibridek jóval több szén-dioxidot bocsátanak ki, mint amennyit a gyártók hivatalos méréseikben állítanak, derült ki kutatók által a való életben elvégzett tesztek során.
A norvég társaság azt mondja, ha egy ilyen jármű kigyullad a fedélzeten, szinte lehetetlen megfékezni a tüzet.
Az elektromos és robbanómotorral egyaránt felszerelt autók uralják a fosszilis üzemanyagok és a villanymobilitás várhatóan beköszöntő korszaka közötti átmenetet Magyarországon. A vásárlók a bőség zavarával küszködhetnek.
Hogy kerül az ötlet a tervezőasztalra, mi az, amiből aztán új modellt fejlesztenek, kik és hogyan tesztelik le ezeket, míg végül a vásárlókhoz jutnak? Podcastunkban a Toyota jelenéről és jövőjéről Varga Zsombor PR-menedzserrel beszélgettünk.
Szerdán döntött a Fővárosi Közgyűlés a budapesti parkolózónákról. A civil szervezet szerint az irány jó, de messze nem elég. A Levegő Munkacsoport szerint a parkolási díjfizetést az egész fővárosban be kellene vezetni, a céges autók kedvezményét pedig teljesen fel kellene számolni.
Júliustól megszűnik az összes tisztán belső égésű motoros modell értékesítése az országban.
A X-Faktor mentora előtt egy új világ nyílt ki, mióta a Ford Kuga plug-in hibridjét vezeti. Puskás-Dallos Peti arról mesélt nekünk, hogy számára mit jelent a fenntarthatóság a mindennapokban és az utakon egyaránt. Kiderült, hogy a zenészt és tévést nemcsak a zöld rendszám vonzza az elektromos autóban, hanem valóban kihasználja a plug-in hibrid adta lehetőségeket. Nem száguldozik, eco módban közlekedik, és még a vezetési stílusa is megváltozott. Azt szintén elárulta, hogy mit hallgat a Puskás-Dallos család, ahogy beindul az elektromos motor.
Nincs benne semmilyen váltó, van viszont benne egy alaposan átgondolt remek hibrid hajtáslánc, melynek révén akár kettessel kezdődő fogyasztási értéket sem lehetetlen hozni. Ráadásul nem is néz ki rosszul: ez a belül hatalmas új Honda HR-V.
Egy brit férfi azért vásárolt hibrid autót, hogy szándéka szerint környezetkímélőbben közlekedjen. Arra nem számított, hogy hiba esetén mindez mennyibe kerülhet neki.
A későbbi leminősítésre utaló döntést három év stabilitás után hozta meg a hitelminősítő, amely a kormányzati lépésekkel indokolta a változtatást.
Ha egy harckocsi kétszer is legördülhet a gyártósorról, akkor 600 felújított orvosi rendelőt hányszor lehet sikerként eladni?
Nem csak a száguldozókkal van baj.
Az öttusaszövetség elnökének ezüstérmét is megszépítette Gulyás Michelle aranya.