Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#közösségi média használata

MTI Tech

Figyelmeztetést adott ki az amerikai tiszti főorvos

A technológiai vállalatok és a törvényhozók azonnali fellépését szorgalmazta kedden Vivek Murthy, az Egyesült Államok tiszti főorvosa a gyerekek és a kamaszok közösségi médiával kapcsolatos mentális egészségének megóvása érdekében.

hvg.hu Tech

Aggódik az NMHH, most oda kell figyelni a gyerekekre

Aggasztónak tartja a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), hogy a 10-15 évesek egy átlagos hétköznapon mintegy 2 órát, hétvégenként pedig csaknem 3 órát töltenek online, egyebek közt a TikTokon.

hvg.hu Tech

Mindenki nyomkodja, de mégis mit jelent a magyaroknak a közösségi média?

A magyarok egy évtizede viszonylag aktívan használják a közösségi médiát – a lakosságnak csupán 3 százaléka nem használ efféle platformokat – a világjárvány alatt a hazai felhasználók több mint háromötöde (63%) szerint a közösségi szolgáltatások jelentették a létfontosságú kapcsolatfenntartás helyét számukra. A Kaspersky megbízásából készült kutatás fényt derített arra, hogy melyek a leggyakrabban használt platformok, mi a közösségi média szerepe és hatása a magyarok életére.

Kertész Attila Mihály Vállalkozás

Akkor jó buli cégének a közösségi média, ha megfelelő helyen kopogtat

Közösségimédia-oldalak között válogatni olyan, mintha az embert egyszerre több házibuliba hívták volna meg, ugyanarra az időpontra. Itt a zene jobb, ott a társaság, a harmadikban meg jók a csajok/pasik. Egy vállalkozás esetében az a szerencse, hogy nem kell választani, akár egyszerre több házibuliban is lehetünk az éjszaka császárai, de azért nem mindegy, hogy hol és miért költjük el a pénzünk.

hvg.hu Tech

A magyar fiatalok a Vibert szeretik, a Google+ az 50-59 évesek világa

Átrendeződni látszik a közösségi média világa, ugyan továbbra is a Facebook vezet, azonban a vizualitásra építő oldalak egyre nagyobb teret nyernek – derült ki a KutatóCentrum legfrissebb Web2.0 Reportjából. A legaktívabb a Facebook közönsége, a legpasszívabbak a Twitter-felhasználók. A legidősebb közönsége a Google+-nak van, míg az Instagram, Viber és Snapchat egyértelműen a fiatalok közege.

Szántó Péter Vállalkozás

Így lehet igazán hatékony cége marketingje

Growth hacking, lead generálás, automatikus személyre szabás – ha ezek a kifejezések nem ismerősek, akkor radikális változások szükségesek cége marketingtevékenységében, ha igen, akkor is érdemes tovább olvasnia.

1 2
Gergely Márton: Akiért a harag szól

Gergely Márton: Akiért a harag szól

Mi van, ha rossz kezekbe kerül Szijjártó Péter azerbajdzsáni álomprojektje?

Mi van, ha rossz kezekbe kerül Szijjártó Péter azerbajdzsáni álomprojektje?

A Magyar Nemzet vendégszerzőjeként debütál Szájer József és G. Fodor Gábor

A Magyar Nemzet vendégszerzőjeként debütál Szájer József és G. Fodor Gábor

A Google beépítette egy robotba az MI-jét, és ez új korszakot nyithat a robotikában

A Google beépítette egy robotba az MI-jét, és ez új korszakot nyithat a robotikában

„Melyik az a kormány, amelyik átb*szta ezt a népet?” – üvöltötte Szolnok polgármestere

„Melyik az a kormány, amelyik átb*szta ezt a népet?” – üvöltötte Szolnok polgármestere

Szente Vajkra bízta Orbán Viktor a március 15-i ünnepség rendezését

Szente Vajkra bízta Orbán Viktor a március 15-i ünnepség rendezését

Nagyot zuhant a BMW nyeresége, Kína és Németország húzta le az eladásokat

Nagyot zuhant a BMW nyeresége, Kína és Németország húzta le az eladásokat

Ian Bremmer: Trump tudja, már nincs sok ideje

Ian Bremmer: Trump tudja, már nincs sok ideje

Koncz Gábor kapta idén a Kossuth-nagydíjat

Koncz Gábor kapta idén a Kossuth-nagydíjat

A címlapról ajánljuk