Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#promóciók

MTI Itthon

Minden negyedik ember akciós újság alapján vásárol

Lényegesen megnőtt az akciók, illetve a promóciók szerepe 2009 óta, az összes megkérdezett 58 százaléka tájékozódik postai úton érkező szórólapokból, és azok közül, akik így érkező akciós újságot kapnak, minden negyedik személy ez alapján vásárol - derül ki a GfK Hungária Shopping Monitor 2011 legfrissebb eredményeiből.

Virágzik Budapest: mutatjuk a legszebb fotós helyszíneket

Virágzik Budapest: mutatjuk a legszebb fotós helyszíneket

Miért nem érdekli az Apple-t a TikTok, ha pénze bőven lenne rá?

Miért nem érdekli az Apple-t a TikTok, ha pénze bőven lenne rá?

Újabb jótékony hatását találhatták meg a súlycsökkentő injekcióknak

Újabb jótékony hatását találhatták meg a súlycsökkentő injekcióknak

Jó hírt kapott, ha Xboxot használ: már letöltés nélkül is nyomkodhat több mint 100 játékot

Jó hírt kapott, ha Xboxot használ: már letöltés nélkül is nyomkodhat több mint 100 játékot

Ivók, imák, ígéretek: mire vágyik valójában a magyar falu?

Ivók, imák, ígéretek: mire vágyik valójában a magyar falu?

Drasztikus visszaesés: több mint egy évtizede alig esik hó Budapesten

Drasztikus visszaesés: több mint egy évtizede alig esik hó Budapesten

Hangok, fények, DJ – az öttusa kirakatversenyét rendezik meg Budapesten

Hangok, fények, DJ – az öttusa kirakatversenyét rendezik meg Budapesten

Hét évbe telt, hogy megérjen Vészabó Noémi a Munkácsy-díjra

Hét évbe telt, hogy megérjen Vészabó Noémi a Munkácsy-díjra

Megcsinálták az akkumulátort, aminek olyan állaga van, mint a fogkrémnek

Megcsinálták az akkumulátort, aminek olyan állaga van, mint a fogkrémnek

A címlapról ajánljuk