szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Kedden indította el új, viccesnek szánt olimpiai antireklámját a British Airways, amellyel azonban várhatóan fejfájást okozhat a kiutaztató utazási irodáknak – írja a Turizmus Online.

A légitársaság olimpiai kampányának szlogenje is érdekes: Ne repülj. Támogasd a brit csapatot. (Don't Fly. Support Team GB) – írja a Turizmus Online.

A hirdetés szövege szerint az idei nyáron a világ legjobb sporteseményei Londonba jönnek és a brit sportolók vissza nem térő lehetőséget kapnak arra, hogy az egész ország támogatásával maguk mögött megméressék magukat a világ legjobbjaival. Ezért az egész nemzetet arra kérik, fogjanak össze, hogy az atléták a hazai pálya előnyeit élvezhessék és otthon támogassák őket.

A kampányhoz reklámfilm is társul, amelyet a tévében legelőször kedd este, az angol-ukrán Eb-meccs szünetében vetítenek le. A British Airways közlése szerint az antireklámot viccnek szánták, de a kiutaztató irodásoknak várhatóan okoznak majd vele némi fejfájást. Ők az idei évben már a brit kormány turisztikai reklámján is rendesen felkapták a vizet, amely arra szólította fel a briteket, hogy maradjanak otthon nyaralni az idei nyáron.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!