szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Az Eurovíziós Dalfesztivál magyar versenye, A Dal szombati döntőjét 1 millió 350 ezer ember nézte, ez a legmagasabb nézőszám, amelyet a közmédia dalválasztó showműsora elért idén - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) vasárnap.

A szombati nézőszám az előző öt adás átlagánál 28 százalékkal magasabb érték - írta az MTVA az MTI-hez eljuttatott közleményében. A Nielsen Közönségmérés adatai alapján közölték: az éppen tévézők 28,9 százaléka választotta A Dal döntőjét szombat este az M1-en és a Duna World csatornán.

A két adón párhuzamosan sugárzott élő showműsorra több mint 2,7 millió néző (a 4 évesnél idősebb lakosság közel 30 százaléka) kapcsolt oda legalább egy percre. Az 1 millió 350 ezer fős nézettség harmadával (33 százalékkal) magasabb, mint amit a 2012-es eurovíziós dalválasztó show az M1-en elért, de 23 százalékkal meghaladja a január végi The Voice (TV2) döntőjének nézettségégét is - olvasható a közleményben.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!