Tetszett a cikk?

Az meg külön csavar a történetben, hogy az új szappan-tusfürdő márkát az ázsiai piacra találták ki.

KJU – ez a neve az Unilever új termékcsaládjának. A betűcsoport meglehetős félreértésekre adhat okot, főleg a megcélzott ázsia piac kontextusában.

Az angol–holland vállalat – mely nem rég vásárolta fel 2,7 milliárd dollárért a Carver Korea nevű kozmetikai céget – már azok után kapcsolt, hogy a márka a piacra került többek közt Kínában.

"Csak azok után vettem észre, hogy ez a márkanév Kim Dzsong Unt is jelentheti – de sebaj" – nyilatkozta a cég egyik vezetője, írja a Bloomberg.

Ja, igen, és KJU egy koreai dizájner munkája, a termékcsoportot 6 hónap fejlesztés után dobták piacra.

yoycart.com

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!