Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Ha még nem látta Morgan Freemant Missy Elliottra mozogni és rappelést imitálni, akkor még nem látott semmit. A Freeman szereplésével készült reklám szerintünk az egyik legjobb volt az idei Super Bowlon.
A vasárnapi NFL-döntő reklámszekciójában – ahogy ez már lenni szokott – nagyszerű videók pörögtek, közülük is külön említést érdemelnek a sztárokkal felturbózott reklámfilmek. Matt Damon például idén a Stella Artois és a Water.org reklámjában az iható, tiszta vízért kampányolt, Chris Hemsworth és Paul Hogan pedig Ausztrália imázsfilmjében szerepeltek, amit egyébként úgy mutattak be, mintha az a Krokodil Dundee folytatásának trailere lenne. Jeff Goldblum, a Jurassic Park Ian Malcolmja egy terepjárót reklámozott egy T-Rex társaságában.
A Stranger Thingsből ismert David Harbour pedig egy mosóporreklámban figurázta ki a Super Bowlon már unásig ismételt reklámsapblonokat.
A sok sztár közül talán mégis Morgan Freeman és Peter Dinklage (Három óriásplakát Ebbing határában, Trónok harca) nyerték meg a főnyereményt azzal, amikor a Doritos Blaze nevű csipszmárka és a Mountain Dew Ice italmárka közös kampányának filmjébe kérte fel őket. Az Egyesült Államokban szép televíziós karriert befutó műfaj, a lip sync battle mintájára csinálták meg az egyperces szpotot, amelyben Dinklage Busta Rhymes-ra mozgatja a száját, a 80 éves Morgan Freeman pedig Missy Elliotra tátog.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.