Az izraeli-iráni háború lezárását jelentette be Donald Trump
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Kríziskommunikációnál mindig jó pont az őszinteség.
Miután Nagy-Britanniában a KFC gyorséttermeknek több mint a fele ideiglenesen bezárni kényszerült, mert nem érkezett meg időben a friss csirkeszállítmány, az étteremlánc elnézést kért a vevőktől.
Tették ezt a maguk elegáns, humoros, rövid és tömör módján, és próbáltak a lehető legjobban kijönni a kínos szituból, már ha azt nézzük, hogy még ebből a helyzetből is tudtak reklámot csinálni maguknak. A brit nyomtatott lapokban – például a Metro című újságban – megjelent ugyanis egy hirdetésük, amelyben bocsánatot kérnek a vevőiktől. A klasszikus KFC-s csirkés vödrön azonban felcserélték a betűket, és a KFC logó helyett a "FCK" feliratot használták. Finoman utalva ezzel arra, hogy ezt jól elb#@ák.
KFC apologises with a full page ad in today's Metro. A masterclass in PR crisis management.#KFCCrisis pic.twitter.com/ZF4SfAuHl5
— Andrew Bloch (@AndrewBloch) February 23, 2018
Az érintett gyorséttermek továbbra is zárva tartanak.
A bejelentés hírére beszakadt az olaj ára.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Korábban Lázár János azzal vádolta meg őket, hogy túlterheléses támadást indítottak az EMMA rendszere ellen.
Lázár János tiszás hőbörgésről és hobbivasutas dünnyögésről írt a Facebookon.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.