szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Kicsit perspektívát váltunk, és máris új értelmet nyer a mai költekezés.

Nemcsak a webáruházaknak és a plázáknak vannak ajánlataik a mai akciós napra: az Unicef is saját Black Friday-ajánlattal jelentkezett azzal a szlogennel, hogy „a gyermekéletekre nincs kedvezmény”. Olyan vásárlási lehetőséget ajánlanak, amellyel jót is lehet tenni, és amelynek óriási jelentősége van. A céljuk ugyanis az, hogy a Black Friday ideje alatt összegyűjtsenek ezer segélycsomagot, amely az Észak-Szíriában élő gyerekek alapvető szükségleteit fedezné a meleg ruhától kezdve a víztisztító tablettán át az alapvető gyógyszerekig.

Magyarországon tavaly a Black Friday alatt 40 milliárd Ft-ot költöttek el az emberek vásárlásaik során. Mi lenne, ha minden ember a vásárlása során megtakarított pénz egy részét azokra a gyermekekre költené, akik a világon a legnagyobb szükségben élnek? – teszi fel a kérdést az Unicef.

Részletek itt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!