szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Arató András világhíres arcát adta az olasz Vodafone reklámjához.

Biztosra ment az olasz Vodafone a legújabb reklámkampányával, hiszen az internetes szenzációnak számító Hide the Pain Haroldot, azaz Arató Andrást nyerte meg arra, hogy népszerűsítse a legújabb szolgáltatását.

A mémesített Arató az egyik reklámban egy 40 fokos irodában izzad, egy másikban pedig ellopják az autóját, miközben parkolási büntetést kap, de ez mit sem érdekli, hiszen ott van a Happy szolgáltatás pontgyűjtő akciója, amellyel mindenfélét nyerhet.

Az interneten Hide the Pain Haroldként világhírűvé vált egykori villamosmérnök stockfotója 2011-ben lett virális, azóta rengeteg mém született belőle.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!