szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Harry herceg felesége, úgy tűnik, megkezdte a visszautat a hercegnéi létből az influenszerlét felé.

Meghan Markle statisztaként szerepel annak, a forró italokat forgalmazó cégnek a reklámjában, amelybe ő maga is befektetett. A Clevr Blends Instagramon megjelent kisfilmjében a sussexi hercegné a színésznői képességeit próbálja meg kamatoztatni egy gyakornok szerepében: dobozokat állít össze, forró italokat készít és számítógépen dolgozik valamit – szemüvegben. Az utolsó képkockákon még egy ökölpacsival is megpróbálkozik, de nem jön össze, így aztán mindenki kínosan elneveti magát.

Mindeközben a zabtejes kávékban utazó cég alapító vezérigazgatója, Hannah Mendoza köszöni meg a csapat kemény munkáját.

A cég azzal a vicceskedő szöveggel posztolta ki a videót, hogy erősítést kellett hívniuk, mivel nagyon elfoglaltak. A reakciók a reklámra vegyesek, vannak, akik nagyra értékelik Markle cameóját, mások kínosnak és erőltetettnek tartják az egészet.

Markle 2020 decemberében megerősítette, hogy közelebbről nem megnevezett összeget fektetett be a lattékat forgalmazó Clevr Brandsbe.

A sussexi hercegi pár legutóbb azzal került be a hírekbe, hogy a Hollywood Reporter az év lúzereinek kiáltotta ki őket.

Az év lúzereinek kiáltotta ki Harry herceget és Meghan Markle-t a legfontosabb hollywoodi lap

A Hollywood Reporter nem kímélte az iparági szereplőket, az év vesztesi közé pedig bekerült a sussexi hercegi pár is.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!