Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Sokan kivonultak a vetítésekről, miután mozikba került az év egyik legbetegebb filmje.
Demi Moore több mint kétórás filmje próbára teszi a nézőket. A The Independent beszámolója szerint A szer vetítéseiről sokan kivonultak, miután nem voltak felkészülve arra, amit láttak.
A szert idén a Cannes-i Filmfesztivál versenyprogramjában láthatta először a közönség, és a film elnyerte a legjobb forgatókönyvnek járó díjat. Az erős és felejthetetlenül abszurd képekkel megkomponált testhorror főszerepeiben Demi Moore, Margaret Qualley és Dennis Quaid látható. Moore a filmben egy idősödő hollywoodi sztárt alakít, aki egy feketepiaci droggal próbálja megfiatalítani magát.
A filmről a benyomásaikat megosztó nézők azt mondták, hogy gyengébb idegzetűeknek nem ajánlják, de volt, aki szerint a mozi már most „kultikus klasszikusnak” számít. Más a legerőszakosabb filmnek írta le, amit valaha látott. A X-en egy felhasználó arról számolt be, hogy a vége főcím után az egész nézőtér mozdulatlan maradt, mire valaki hangosan megkérdezte: „Mindenki jól van?”. És mindenki egybehangzóan azt mondta, hogy nem.
A filmet a hvg.hu tudósítója Cannes-ban látta, és ezt írta róla: „Ilyen szintű, minden hiúságot félretevő kockázatvállalást a karrierje csúcsán sosem láthattunk Moore-tól. A másik női főszerepet a szintén nem túl szégyenlős Margaret Qualley alakítja. A Qualley testére tapadó kamera képei miatt egy férfi rendező esetében toxikus maszkulinitást és a színésznő szükségtelen kizsigerelését kiáltaná a filmvilág, különösen a Franciaországban folyamatosan fokozódó #metoo idején, Coralie Fargeat rendező azonban harcos feminista, aki egy ultrabrutál bosszúhorrorral (A bosszú) tört be hét évvel ezelőtt.”