Idén fordult elő először a Boeing történetében, hogy a harci repülőgépek gyártásából származó bevételek meghaladták a személyszállító gépekből származót: az új 7E7 arra hivatott, hogy a Boeing ledolgozza ez utóbbi szférában észlelhető lemaradását. A cég hosszútávú célja ugyanis, hogy a két szférából (védelmi, polgári) származó bevételek továbbra is egyensúlyban legyenek - jelentette be a Boeing elnök-vezérigazgatója. A két ág eddig egyaránt évi 25 milliárd dollár bevételt hozott a cégnek.
A Boeing legnagyobb konkurense az Airbus, amely a francia-német EADS többségi tulajdonában áll, s amelynek piaci térnyerését bizonyítja, hogy a Párizsban megrendezett légikiállításon az új Airbus 59 közel-keleti megrendelést kapott, míg a Boeing 7E7 egyet sem tudott felmutatni.
A Boeing 777-esnél az új géptípus lényegesen kisebb lesz, mert az utasok egyre inkább az átszállás nélküli utakat preferálják, s ez az átlagos repülőméret csökkenését vonja maga után. Ennek megfelelően az első körben megrendelt 7E7-esek 200 , illetve 250 férőhelyesek lesznek, az előbbi rövidebb, az utóbbi hosszabb szárnymérettel. Ez a stratégia tökéletes ellentétben áll a legnagyobb konkurens elképzeléseivel: a 2006-ra elkészólő Airbus A380-ason 555 személy fér majd el. (MTI)
A Boeing legnagyobb konkurense az Airbus, amely a francia-német EADS többségi tulajdonában áll, s amelynek piaci térnyerését bizonyítja, hogy a Párizsban megrendezett légikiállításon az új Airbus 59 közel-keleti megrendelést kapott, míg a Boeing 7E7 egyet sem tudott felmutatni.
A Boeing 777-esnél az új géptípus lényegesen kisebb lesz, mert az utasok egyre inkább az átszállás nélküli utakat preferálják, s ez az átlagos repülőméret csökkenését vonja maga után. Ennek megfelelően az első körben megrendelt 7E7-esek 200 , illetve 250 férőhelyesek lesznek, az előbbi rövidebb, az utóbbi hosszabb szárnymérettel. Ez a stratégia tökéletes ellentétben áll a legnagyobb konkurens elképzeléseivel: a 2006-ra elkészólő Airbus A380-ason 555 személy fér majd el. (MTI)