Az előzetes egyeztető tárgyalások alapján a Westel 450 a szolgáltatás megszűnése előtt már két hónappal értesítette előfizetőit a rendszer leállításáról és más mobiltelefon-szolgáltatások igénybevételének lehetőségeiről. A koncesszió felmondását a Westel 450 kezdeményezte. A társaság indoklása szerint az évek során az NMT 450-es technológia korszerűtlenné vált, és a GSM rendszerek megjelenésével az ügyfelek száma folyamatosan apadt. Az ügyfélszám mára olyan alacsonyra süllyedt, hogy a cég csak jelentős veszteséggel tudná a szolgáltatást fenntartani.
A most kötött megállapodásban a Westel 450 vállalta, hogy regisztrált előfizetői számára állja az új mobilszolgáltatónál felajánlott GSM készülék és SIM kártya költségeit. A Westel 450 ügyfelei új hívószámának bemondásáról két hónapon keresztül gondoskodik, s igyekszik elérni, hogy minél több ügyfele – a behívószám kivételével – az új szolgáltatónál is megtarthassa eddigi telefonszámát, illetőleg annak minél több számjegyű részét. A cég tárgyalásokat folytat arról, hogy azok az ügyfelei, akik olyan településen élnek, ahol eddig más mobilszolgáltató hálózatát nem lehetett elérni, továbbra se kelljen nélkülözniük a mobil telefonálást.
A most kötött megállapodásban a Westel 450 vállalta, hogy regisztrált előfizetői számára állja az új mobilszolgáltatónál felajánlott GSM készülék és SIM kártya költségeit. A Westel 450 ügyfelei új hívószámának bemondásáról két hónapon keresztül gondoskodik, s igyekszik elérni, hogy minél több ügyfele – a behívószám kivételével – az új szolgáltatónál is megtarthassa eddigi telefonszámát, illetőleg annak minél több számjegyű részét. A cég tárgyalásokat folytat arról, hogy azok az ügyfelei, akik olyan településen élnek, ahol eddig más mobilszolgáltató hálózatát nem lehetett elérni, továbbra se kelljen nélkülözniük a mobil telefonálást.