A francia TGV gyorsvasút hálózat rendszerét ülteti át Kínába a 12 milliárd dolláros projektet vezető francia Alstom cég, amely azonban a kínai és a shanghaji vezetéshez hasonlóan nem volt hajlandó kommentálni a hírt. Az újság szerint két éven belül megkezdődhet az építkezés.
A múlt hónapban a német Siemens AG., amely a ThyssenKurpp csoporttal együtt a Transrapid konzorcium tagjaként vesz részt a maglev, vagyis a mágneses lebegő vasút fejlesztésén, bejelentette, hogy nem ő építi meg a pekingi csatlakozást. A Transrapid nevéhez fűződik a sanghaji, a Pudong pénzügyi övezetet a nemzetközi repülőtérrel összekötő mágnesvasút kiépítése. A mágneses lebegő vonatok 430 kilométeres óránkénti sebesség elérésére is képesek. (MTI)
A múlt hónapban a német Siemens AG., amely a ThyssenKurpp csoporttal együtt a Transrapid konzorcium tagjaként vesz részt a maglev, vagyis a mágneses lebegő vasút fejlesztésén, bejelentette, hogy nem ő építi meg a pekingi csatlakozást. A Transrapid nevéhez fűződik a sanghaji, a Pudong pénzügyi övezetet a nemzetközi repülőtérrel összekötő mágnesvasút kiépítése. A mágneses lebegő vonatok 430 kilométeres óránkénti sebesség elérésére is képesek. (MTI)