A dél-koreai autógyár, amelyre most készül igazán betörni az európai piacra, az észak-szlovákiai Zsolnából akarja ellátni Európát gépkocsi-motorokkal. Az autócég ma termelésének harmadát exportálja Európába, és ezt 2005-re meg kívánja duplázni.
Csehország és Magyarország már az utolsó előtti körben kisesett a befektetésért folyó versenyből, a legnagyobb vesztes azonban az utolsó pillanatig küzdő Lengyelország, amely a közelmúltban veszítette el Csehországgal szemben a Toyota autógyár 1,5 milliárd eurós beruházásáért és a francia PSA Peugeot-Citroen üzemért folyó küzdelmet. A Toyotáért folyó harcban a szlovákok és a lengyelek is bevetették az adókedvezményt, az ingyenes területjuttatást és az infrastruktúra állami pénzből történő kiépítését.
Csehország és Magyarország már az utolsó előtti körben kisesett a befektetésért folyó versenyből, a legnagyobb vesztes azonban az utolsó pillanatig küzdő Lengyelország, amely a közelmúltban veszítette el Csehországgal szemben a Toyota autógyár 1,5 milliárd eurós beruházásáért és a francia PSA Peugeot-Citroen üzemért folyó küzdelmet. A Toyotáért folyó harcban a szlovákok és a lengyelek is bevetették az adókedvezményt, az ingyenes területjuttatást és az infrastruktúra állami pénzből történő kiépítését.