A társaság igazgatósága kedden hagyta jóvá a három évre szóló középtávú költségcsökkentési stratégia elemeit, amelyet Zoltán Csaba elnök-vezérigazgató szerdán sajtótájékoztatón ismertett. "Az idei év a konszolidáció éve, 2005-2006 pedig a növekedésé lesz" - mondta.
A Pannonplast még az idén elad öt leányvállalatot, és ezt követően elsősorban műszaki műanyagokat és fogyasztási csomagolási anyagokat gyárt majd. Az öt értékesítésre kijelölt leányvállalat: MÜKI, Kaposplast, PP Karbantartó, Multicard és a Recyclen. Ezek a vállalatok gazdálkodási méretüket és tevékenységüket tekintve nem tartoznak a cég alaptevékenységéhez.
A társaság célkitűzése, hogy idén 1,3 milliárd forintos üzemi eredmény mellett már nettó profitot termeljen. A profit összege a Pannonplast tervei szerint 2006-ra már az árbevétel 5 százalékát éri el. A tervek szerint két év alatt a cég egymilliárd forintos költségmegtakarítást kíván elérni.
A társaság élni kíván a regionális terjeszkedés lehetőségeivel is, mely elsősorban az EU csatlakozásra váró országok felé (Románia, Bulgária) irányulna. A regionális terjeszkedéssel párhuzamosan már a meglévő piacokon lévő termékek fejlesztésére kívánnak összpontosítani.
A Pannonplast még az idén elad öt leányvállalatot, és ezt követően elsősorban műszaki műanyagokat és fogyasztási csomagolási anyagokat gyárt majd. Az öt értékesítésre kijelölt leányvállalat: MÜKI, Kaposplast, PP Karbantartó, Multicard és a Recyclen. Ezek a vállalatok gazdálkodási méretüket és tevékenységüket tekintve nem tartoznak a cég alaptevékenységéhez.
A társaság célkitűzése, hogy idén 1,3 milliárd forintos üzemi eredmény mellett már nettó profitot termeljen. A profit összege a Pannonplast tervei szerint 2006-ra már az árbevétel 5 százalékát éri el. A tervek szerint két év alatt a cég egymilliárd forintos költségmegtakarítást kíván elérni.
A társaság élni kíván a regionális terjeszkedés lehetőségeivel is, mely elsősorban az EU csatlakozásra váró országok felé (Románia, Bulgária) irányulna. A regionális terjeszkedéssel párhuzamosan már a meglévő piacokon lévő termékek fejlesztésére kívánnak összpontosítani.