Az államvasutak a következő négy évben 18,3 milliárd eurós befektetést tervez, és 1,3 milliárd euró értékben tervez ingatlaneladásokat. A rövidebb és a távolsági vonalakon az utasszám közel 3 százalékos emelkedésével számol. Az állami társaság a regionális vasúti összeköttetések 5 százalékát magánkézben lévő versenytársaknak akarja eladni.
A következő években korszerűsítik a Torino-Milánó-Nápoly vasútvonalat. A tervezett beruházások egy másik részét a pályaudvarok felújítására fordítják. A vasúti hálózatra 2004-ben további 7,8 milliárd eurót, 2005-ben 7,9 milliárd eurót fordítanak.
Összességében az olasz államvasutak 655 kilométernyi, nagysebességű vonatok közlekedésére alkalmas szakasz megépítését tervezi az ország északi és déli része között. A Milánó és Róma közötti - jelenleg 4 és félórás - menetidőt 3 órára tervezik rövidíteni.(MTI)
A következő években korszerűsítik a Torino-Milánó-Nápoly vasútvonalat. A tervezett beruházások egy másik részét a pályaudvarok felújítására fordítják. A vasúti hálózatra 2004-ben további 7,8 milliárd eurót, 2005-ben 7,9 milliárd eurót fordítanak.
Összességében az olasz államvasutak 655 kilométernyi, nagysebességű vonatok közlekedésére alkalmas szakasz megépítését tervezi az ország északi és déli része között. A Milánó és Róma közötti - jelenleg 4 és félórás - menetidőt 3 órára tervezik rövidíteni.(MTI)