A korábbi privatizálási tervek és a Peugeot-Citroen csoporttal, a Toyota és a Volkswagen autógyárakkal folytatott tárgyalások zsákutcába jutottak, mivel a Zastava elvetette az olcsó értékesítést és a fejlesztési beruházásokat ajánló konstrukciókat.
A Zastava 4500 alkalmazottja fejenként három autót gyártott tavaly. A Zastava a becslések szerint 212,2 millió dollár kárt szenvedett a NATO 1999-es légitámadásai során. A 2003-as 13 ezerről az idén 31 ezerre tervezi növelni termelését, ami még mindig messze elmarad 60 ezres kapacitásától.
A gyár most arra számít, hogy vagy a Fiat, vagy egy másik autógyár vagy lehetővé teszi valamelyik modelljének az összeszerelését, vagy pedig eladja neki valamelyik típusának platformját, amelyre egy saját modellt fejleszthetne ki. (MTI)
A Zastava 4500 alkalmazottja fejenként három autót gyártott tavaly. A Zastava a becslések szerint 212,2 millió dollár kárt szenvedett a NATO 1999-es légitámadásai során. A 2003-as 13 ezerről az idén 31 ezerre tervezi növelni termelését, ami még mindig messze elmarad 60 ezres kapacitásától.
A gyár most arra számít, hogy vagy a Fiat, vagy egy másik autógyár vagy lehetővé teszi valamelyik modelljének az összeszerelését, vagy pedig eladja neki valamelyik típusának platformját, amelyre egy saját modellt fejleszthetne ki. (MTI)