Árösszehasonlító-portált vett a Yahoo

Utolsó frissítés:

Tetszett a cikk?

A Yahoo Inc. Pénteken bejelentette, hogy 575 millió dollár készpénzért megvásárolja a Kelkoo SA-t, Európa harmadik legnagyobb árösszehasonlító portálját – írja a CNN Money.

A keresőiről ismert amerikai cég ezzel a lépéssel külföldi jelenlétét akarja erősíteni, hogy behozza lemaradását a Google Inc. és a Microsoft MSN keresőjéhez képest. A Google ugyanis máris kifejlesztette saját árösszehasonlító bevásárló szájtját, a Froogle-t., a Yahoo pedig korábban már megváráolta az Overture-t és az Inktomi-t, hogy bővítse saját szájtjának keresési lehetőségeit.



A havi 27 millió látogatót magáénak tudó Kelkoo tavaly már nyereséges volt, és bankárok régóta várták, hogy tőzsdére megy vagy felvásárolja egy nagy cég, a Yahoo, pedig most kezd visszatérni a porondra az internetes hirdetések apálya után, és azt igéri, nem bocsát el senkit a Kelkoo 250 dolgozója közül.