A Wizz Air elsődleges nyilvános részvénykibocsátását két-három éven belül tervezik, bár pontos dátumról még korai nyilatkozni – mondta Váradi József egy televíziós interjúban. A társaság vezérigazgatója azt is hozzátette: az utasszállítást május 19-én kezdő légitársaság elsősorban a kisebb forgalmú közép-európai repülőtereken akar tevékenykedni, fő profilja Közép- és Nyugat-Európa összekötése lesz.
A jelenlegi hat Airbus A 320-as repülőgép mellé az idén még hármat szereznek be, utána pedig évente tíz géppel tervezik gyarapítani a flottát. A Wizz Air már a negyedik Magyarországra is repülő, de az első magyar tulajdonban lévő olcsójegyes társaság. Alapítója és vezetője a Malév korábbi vezérigazgatója, Váradi József. (MTI)
A jelenlegi hat Airbus A 320-as repülőgép mellé az idén még hármat szereznek be, utána pedig évente tíz géppel tervezik gyarapítani a flottát. A Wizz Air már a negyedik Magyarországra is repülő, de az első magyar tulajdonban lévő olcsójegyes társaság. Alapítója és vezetője a Malév korábbi vezérigazgatója, Váradi József. (MTI)