A Nemzeti Autópálya Rt. (NA Rt.) közleménye szerint eredményesnek ítélte a 2003 decemberében három autópálya szakasz építési munkáira hirdetett nyílt, előminősítéses közbeszerzési eljárást.
A Zamárdi-Balatonszárszó között megépítendő 14,2 km szakasz kivitelezője a Hídépítő Rt. és a Strabag Rt. által alkotott Völgyhíd Konzorcium. Az előminősítés után a bíráló bizottság még a Betonút Szolgáltató Rt-t és a Vegyépszer Rt-t tartotta alkalmasnak az ajánlattételre. A szakasz hossza 14,2 kilométer, a kivitelezés júniusban kezdődik és 2006 novemberében ér véget.
Az M0-ás autópálya keleti szektora (M5 autópálya-4. sz. főút közötti) betonburkolati szakasza kivitelezési munkáira kiírt tender győztese a Strabag Rt. További alkalmas és érvényes ajánlattal rendelkezők voltak: Körgyűrű Konzorcium (tagok: Betonút Rt., Vegyépszer Rt.) , MOTA-Engil Engenharia Consrucao s.a., Hídépítő Rt., EGÚT Útépítő Rt.
A szakasz 12,7 kilométer hosszú, építése júniusban kezdődik, 2005 novemberében ér véget. A 4. sz. főút Vecsés-Üllő elkerülő szakaszának - 2x2 sávos főút - megépítésére a Swietelsky Építő Kft. vállalkozhat. További öt ajánlatot bíráltak el: a Betonút Szolgáltató Rt., a Mota-Engil Engenharia Consrucao s.a., a Strabag Építő Rt., az EGÚT Egri Útépítő Rt., és a Mélyépítő Budapest Kft. részéről. Ez a szakasz 12,5 kilométer hosszú, a novemberben kezdődő építés 2005 novemberére ér véget a tervek szerint.
(MTI)
A Zamárdi-Balatonszárszó között megépítendő 14,2 km szakasz kivitelezője a Hídépítő Rt. és a Strabag Rt. által alkotott Völgyhíd Konzorcium. Az előminősítés után a bíráló bizottság még a Betonút Szolgáltató Rt-t és a Vegyépszer Rt-t tartotta alkalmasnak az ajánlattételre. A szakasz hossza 14,2 kilométer, a kivitelezés júniusban kezdődik és 2006 novemberében ér véget.
Az M0-ás autópálya keleti szektora (M5 autópálya-4. sz. főút közötti) betonburkolati szakasza kivitelezési munkáira kiírt tender győztese a Strabag Rt. További alkalmas és érvényes ajánlattal rendelkezők voltak: Körgyűrű Konzorcium (tagok: Betonút Rt., Vegyépszer Rt.) , MOTA-Engil Engenharia Consrucao s.a., Hídépítő Rt., EGÚT Útépítő Rt.
A szakasz 12,7 kilométer hosszú, építése júniusban kezdődik, 2005 novemberében ér véget. A 4. sz. főút Vecsés-Üllő elkerülő szakaszának - 2x2 sávos főút - megépítésére a Swietelsky Építő Kft. vállalkozhat. További öt ajánlatot bíráltak el: a Betonút Szolgáltató Rt., a Mota-Engil Engenharia Consrucao s.a., a Strabag Építő Rt., az EGÚT Egri Útépítő Rt., és a Mélyépítő Budapest Kft. részéről. Ez a szakasz 12,5 kilométer hosszú, a novemberben kezdődő építés 2005 novemberére ér véget a tervek szerint.
(MTI)