Az amerikai sütőipari vállalatok és péküzemek szövetségei reklámkampány indítását tervezik magas szénhidráttartalmú termékeik népszerűsítésére – írja a Wall Street Journal.
Az erőfeszítések arra irányulnak, hogy ellensúlyozzák azt a táplálkozási irányzatot, amely az alacsony szénhidrát-tartalmú étrendet, a fehérje- és a zöldségfogyasztást helyezi előtérbe.
Annál is inkább, mert az alacsony szénhidrát-tartalmú étrend lázának köszönhetően a világ egyik legnagyobb száraztészta gyártója, a New World Pasta Co. májusban kért csődvédelmet, mert a megváltozott étkezési szokások következtében meredeken csökkentek bevételei.
A marketing- és reklámkampány lebonyolítását az Interpublic Group of Cos.-hoz tartozó Mullen reklámügynökséget végzi. (MTI)
Az erőfeszítések arra irányulnak, hogy ellensúlyozzák azt a táplálkozási irányzatot, amely az alacsony szénhidrát-tartalmú étrendet, a fehérje- és a zöldségfogyasztást helyezi előtérbe.
Annál is inkább, mert az alacsony szénhidrát-tartalmú étrend lázának köszönhetően a világ egyik legnagyobb száraztészta gyártója, a New World Pasta Co. májusban kért csődvédelmet, mert a megváltozott étkezési szokások következtében meredeken csökkentek bevételei.
A marketing- és reklámkampány lebonyolítását az Interpublic Group of Cos.-hoz tartozó Mullen reklámügynökséget végzi. (MTI)