A két német autógyártó számára néhány hónapon belül ez a második visszahívási akció, az előbbi is a Cayenne-t és a Tuareget érintette. A korábbi - 30 ezer gépkocsi visszahívását eredményező - esetben vezetékproblémákat tapasztaltak.
A Cayenne-sorozatot és a Tuareget a két cég részben közösen fejlesztette ki, és egy minőségvizsgálat során mindkettő esetében azt fedezték fel, hogy egyes példányokban a hátsó biztonsági öv menet közben kiugrik a helyéről.
A Porsche és a Volkswagen szerint egy beszállító a hibás, amely körülbelül ezer hibás rögzítőrendszert szállított. A felülvizsgálat ingyenes az autósok számára, a számlát a beszállítónak kell állnia.
A kontroll a 2002. októbere és 2003. decembere között gyártott gépkocsikra - 40 ezer Cayenne-re és 60 ezer Tuaregre - terjed ki. A Porschénél a Cayenne-eladásokból származik a cég nyereségének oroszlánrésze. (MTI)
A Cayenne-sorozatot és a Tuareget a két cég részben közösen fejlesztette ki, és egy minőségvizsgálat során mindkettő esetében azt fedezték fel, hogy egyes példányokban a hátsó biztonsági öv menet közben kiugrik a helyéről.
A Porsche és a Volkswagen szerint egy beszállító a hibás, amely körülbelül ezer hibás rögzítőrendszert szállított. A felülvizsgálat ingyenes az autósok számára, a számlát a beszállítónak kell állnia.
A kontroll a 2002. októbere és 2003. decembere között gyártott gépkocsikra - 40 ezer Cayenne-re és 60 ezer Tuaregre - terjed ki. A Porschénél a Cayenne-eladásokból származik a cég nyereségének oroszlánrésze. (MTI)