Az Interbrand nevű vállalat, a rangsort készítője, a márkák értéke alapján állapítja meg a sorrendet. Az igaz, hogy a Coca Cola négy százalékot vesztett arculati értékéből tavaly óta, a Microsoft pedig hat százalékot, de az előbbi márka értéke még így is 67,4 milliárd, utóbbi pedig 61,4 milliárd dollár.
A márkaértéket tekintve tavalyhoz képest az Interbrand szerint a nagy ugrások - a márkaérték 20 százalékot meghaladó növekedését - az Apple és az Amazon cégeknek sikerült. A Ford márkaértéke viszont az Interbrand szerint 15 százalékot esett, míg a Nokiáé 18 százalékot.
A Toyota márkaértéke 8 százalékot javult 2003-hoz képest, így 22,7 milliárd dollárnyi az értéke. A McDonald's márkaértéke csak egy százalékkal nőtt, de ezzel együtt is 25 milliárd dollárra tehető. A Burger King tavaly óta kiesett a vezető száz nemzetközi márka köréből.
(MTI)
A márkaértéket tekintve tavalyhoz képest az Interbrand szerint a nagy ugrások - a márkaérték 20 százalékot meghaladó növekedését - az Apple és az Amazon cégeknek sikerült. A Ford márkaértéke viszont az Interbrand szerint 15 százalékot esett, míg a Nokiáé 18 százalékot.
A Toyota márkaértéke 8 százalékot javult 2003-hoz képest, így 22,7 milliárd dollárnyi az értéke. A McDonald's márkaértéke csak egy százalékkal nőtt, de ezzel együtt is 25 milliárd dollárra tehető. A Burger King tavaly óta kiesett a vezető száz nemzetközi márka köréből.
(MTI)