A rádiók versenyében a Danubius vezet

Utolsó frissítés:

Tetszett a cikk?

Az országos adók júniusi hallgatottságáról készült felmérés szerint a tizenöt évnél idősebb magyarok majdnem 93 százaléka hallgat valamilyen rádiót.

Negyven százalékuk a közszolgálati adók műsoraira, 74 százalékuk pedig a kereskedelmi rádiók programjára kíváncsi, legalábbis ez derül ki a Szonda Ipsos és a Gfk Hungária közös felméréséből. A majdnem nyolcmillió hallgatóból 3,6 millió ember a Danubius rádió műsorát választja, a második helyezett Sláger rádió a hallgatók megoszlását tekintve két százalékponttal marad el ettől az eredménytől. A Magyar Rádió Kossuth adója a hallgatók majdnem egyharmadához, 2,6 millió emberhez ér el, ezzel a teljes piac 16 százalékát mondhatja magáénak. (DSH Hírchart)