A Premier Outlets Center korábban Budapest Outlet Center néven működött. Az új, biatorbágyi központ beruházási költsége 25 millió euró, a projektcégben 50-50 százalékos részesedéssel rendelkezik a Raiffeisen Ingatlan Rt. és az edinburghi központú Miller Group fejlesztési divíziója, a Miller Developments.
A létesítmény 7 hektáros területen épült, 13 ezer négyzetméternyi hasznos területen 46 üzletnek, hat vendéglátó-ipari egységnek ad majd otthont, s 900 parkolóhely is tartozik hozzá. Az üzletek közül 28-ra már megkötötték az - 5-10 éves - bérleti szerződést, egyebek mellett a Levi's-szel, az Adidas-szal, a Nike-val, a Tom Tailor-rel, a Camel Active-vel és a Mexx-szel. A maradék 18-ból kilenc üzletre előszerződést kötöttek.
A nyitást követő első évben 1,5-2 millió látogatóra számítanak - jelentette ki Brendon O'Reilly, a GVA Grimley Outlet képviseletében. Az M1-es és M0-ás autópályák csomópontjánál elhelyezkedő létesítmény 4 millió ember számára érhető el 60 percen belül.
A beruházás sikerétől függően 2005-ben, illetve három éven belül tervezik megvalósítani a létesítmény második részét. A második ütemben elkészülő egységet 15 ezer négyzetméteresre tervezik, a hozzá tartozó 1100 parkolóhellyel.
A hatvanas években Amerikában, majd az elmúlt tíz évben Európában is elterjedt outlet a kiskereskedelemnek olyan formája, amelyben az ismert márkákból az előző évben megmaradt készleteket 30-70 százalékos árengedménnyel árusítják. (MTI)
A létesítmény 7 hektáros területen épült, 13 ezer négyzetméternyi hasznos területen 46 üzletnek, hat vendéglátó-ipari egységnek ad majd otthont, s 900 parkolóhely is tartozik hozzá. Az üzletek közül 28-ra már megkötötték az - 5-10 éves - bérleti szerződést, egyebek mellett a Levi's-szel, az Adidas-szal, a Nike-val, a Tom Tailor-rel, a Camel Active-vel és a Mexx-szel. A maradék 18-ból kilenc üzletre előszerződést kötöttek.
A nyitást követő első évben 1,5-2 millió látogatóra számítanak - jelentette ki Brendon O'Reilly, a GVA Grimley Outlet képviseletében. Az M1-es és M0-ás autópályák csomópontjánál elhelyezkedő létesítmény 4 millió ember számára érhető el 60 percen belül.
A beruházás sikerétől függően 2005-ben, illetve három éven belül tervezik megvalósítani a létesítmény második részét. A második ütemben elkészülő egységet 15 ezer négyzetméteresre tervezik, a hozzá tartozó 1100 parkolóhellyel.
A hatvanas években Amerikában, majd az elmúlt tíz évben Európában is elterjedt outlet a kiskereskedelemnek olyan formája, amelyben az ismert márkákból az előző évben megmaradt készleteket 30-70 százalékos árengedménnyel árusítják. (MTI)