Mivel ez az ajánlat elfogadhatatlan az ÁPV Rt. számára, jövőre minden bizonnyal új pályázatot írnak ki a cég eladására - írja a Magyar Hírlap. A Malévot az American Appraisal Magyarország Vagyonértékelő Kft. világíthatja át, és határozhatja meg a piaci értékét.
A lap szerint sokak szerint az ASI nevetségesen alacsony vételáron akarja megszerezni a Malévot. Ez a társaság nyerte meg ugyanis az értékelési pályázatot. A beszámoló szerint azonnali tőkeemelésre mindössze tízmilliót szánnak, amelyet később még 1,9 milliárddal toldanának meg.
Az ASI hátteréről a Magyar Hírlapnak csak annyit sikerült megtudni, hogy a cég mögött a Malév egykori vezérigazgatója Kovács Ferenc és Virágh Attila áll. A Tiara nevű cég elnökeként is ismert Virágh értesüléseink szerint üzletrésszel rendelkezik a Wizz Air fapados légitársaságban is, amelyet a Malév egy másik volt vezérigazgatója, Váradi József irányít.
Így a lap szerint elképzelhető az is, hogy az ASI ajánlata mögött részben a Wizz Air állhat.
A nemzeti légitársaságért – az ASI mellett – a Demján Sándor érdekeltségi körébe tartozó Euroinvest Rt., az Icelandair nevével fémjelzett izlandi befektetőcsoport, valamint a Malév menedzsmentje is jelentkezett – utóbbi egy pénzügyi csoporttal társulna. Pályázatot azonban egyikük sem adott be.
A lap szerint sokak szerint az ASI nevetségesen alacsony vételáron akarja megszerezni a Malévot. Ez a társaság nyerte meg ugyanis az értékelési pályázatot. A beszámoló szerint azonnali tőkeemelésre mindössze tízmilliót szánnak, amelyet később még 1,9 milliárddal toldanának meg.
Az ASI hátteréről a Magyar Hírlapnak csak annyit sikerült megtudni, hogy a cég mögött a Malév egykori vezérigazgatója Kovács Ferenc és Virágh Attila áll. A Tiara nevű cég elnökeként is ismert Virágh értesüléseink szerint üzletrésszel rendelkezik a Wizz Air fapados légitársaságban is, amelyet a Malév egy másik volt vezérigazgatója, Váradi József irányít.
Így a lap szerint elképzelhető az is, hogy az ASI ajánlata mögött részben a Wizz Air állhat.
A nemzeti légitársaságért – az ASI mellett – a Demján Sándor érdekeltségi körébe tartozó Euroinvest Rt., az Icelandair nevével fémjelzett izlandi befektetőcsoport, valamint a Malév menedzsmentje is jelentkezett – utóbbi egy pénzügyi csoporttal társulna. Pályázatot azonban egyikük sem adott be.