A hatóságok egymillió dolláros büntetés kifizetésére kötelezték a Viacom érdekeltségébe tartozó gyerekcsatornát, a Nickelodeont, mivel a Szövetségi Kommunikációs Bizottság (Federal Communications, FCC) szerint túllépte a gyerekműsorokra vonatkozó reklámmaximumot. A csatornának a büntetés kifizetése mellett 1021 darab, harminc másodperces szpotnak megfelelő reklámidőt is ki kell vágnia jövőbeni műsoraiból.
A Disney tulajdonában álló ABC Family Channel szintén túl sok reklámot illesztett a gyerekeknek szóló műsoraiba, és ezért félmillió dollár büntetés megfizetésére ítélték.
Az FCC az amerikai tévéadók kiskorúaknak szóló programjainak átfogó vizsgálata után ítélte túl soknak a Nickelodeonon és az ABC Family Channelen sugárzott reklámokat. Az ABC Family Channel a döntés után bejelentette, a jövőben különleges számítógépes programmal ellenőrzi a reklámidőt, hogy hasonló hibák ne fordulhassanak elő – írja a Médiafigyelő online kiadása.
A Disney tulajdonában álló ABC Family Channel szintén túl sok reklámot illesztett a gyerekeknek szóló műsoraiba, és ezért félmillió dollár büntetés megfizetésére ítélték.
Az FCC az amerikai tévéadók kiskorúaknak szóló programjainak átfogó vizsgálata után ítélte túl soknak a Nickelodeonon és az ABC Family Channelen sugárzott reklámokat. Az ABC Family Channel a döntés után bejelentette, a jövőben különleges számítógépes programmal ellenőrzi a reklámidőt, hogy hasonló hibák ne fordulhassanak elő – írja a Médiafigyelő online kiadása.