A közlekedési társaság egyelőre csak a kettes metró felújított állomásain fektette le a kapuhoz szükséges vezetékeket - írja az Index az RTL Klub híradója alapján. A kapuk egyébként nem jelentenek újdonságot, korábban a piros metró vonalán már használták őket.
A BKV emellett chipkártyás rendszert is bevezet másfél éven belül. A telefonkártyákhoz hasonló, feltölthető kártyák váltják a manapság használt jegyeket és bérleteket, az ellenőröknek pedig lesz olyan elektromos készüléke, amivel ellenőrizhetik, hogy kezelte-e a jegyét az utas.
Az érvényesítéshez elég lesz a kártyát elhúzni a szerkezet előtt. A metró áteresztő kapuit és az elektromos jegyrendszert várhatóan 2005 végén, 2006 elején állítják forgalomba.
A BKV emellett chipkártyás rendszert is bevezet másfél éven belül. A telefonkártyákhoz hasonló, feltölthető kártyák váltják a manapság használt jegyeket és bérleteket, az ellenőröknek pedig lesz olyan elektromos készüléke, amivel ellenőrizhetik, hogy kezelte-e a jegyét az utas.
Az érvényesítéshez elég lesz a kártyát elhúzni a szerkezet előtt. A metró áteresztő kapuit és az elektromos jegyrendszert várhatóan 2005 végén, 2006 elején állítják forgalomba.