A finanszírozás vezető szervezői a Bayerische Landesbank, a Commerzbank AG, a KBC Project Finance, a K and H Bank, a KFW Bankcsoport és a Magyar Külkereskedelmi Bank Rt. voltak.
A projekt a Bilfinger Berger BOT GmbH (40 százalék), a Porr Infrastruktur GmbH (40 százalék) és a Swietelsky International Bauges GmbH (20 százalék) közös vállalkozása, amelynek célja az M6-os autópálya Érdi tető, valamint az M6-os és az M8-as autópálya dunaújvárosi kereszteződése közötti 58 km-es útszakaszának tervezése, építése, finanszírozása, működtetése és karbantartása.
A munkálatok 2004. október közepén kezdődtek meg, és a tervek szerint az autópályát 2006. márciusának végén nyitják meg.
A vezető szervezők által teljes mértékben lejegyzett finanszírozás 411 millió euró összegű, 20,5 évre szóló hosszú lejáratú hitelből, 22,3 millió euró összegű tőkeáthidaló hitelből, 20,7 millió euróval egyenlő összegű áfa forinthitelből, valamint 1 millió euró összegű forgótőkehitelből áll. A várakozások szerint a tranzakció 2005 első negyedévében jelenik meg a szindikálási piacon.
A Bayerische Landesbank dokumentációs bankként vett részt a tranzakcióban, a Commerzbank modellező és szindikálás-szervező ügynökként, a KBC Project Finance biztosítási bankként és szindikálás-szervező ügynökként, a K and H Bank általános ügynökként és számlavezető bankként, az MKB biztosítéki ügynökként, és a KfW volt a műszaki ügynök.
A Clifford Chance Frankfurt töltötte be a vezető szervezők jogi tanácsadójának szerepét, míg a Mott McDonald és a Marsh műszaki, illetve biztosítási kérdésekben adott tanácsot. A Freshfields a szponzorok jogi, a BNP Paribas pedig pénzügyi tanácsadója volt. A magyar kormányt a Linklaters, illetve az ING látta el tanácsokkal.