Minden eddiginél olcsóbban kínálják a filmes DVD-ket a hazai hiper- és szupermarketek - írja a Világgazdaság. A Tesco például mától 839 forintos dömpingáron értékesíti a kifutott mozifilmeket. Az egyik legnagyobb hazai forgalmazó, az InterCom ugyanakkor úgy véli, versenyhátrányba kerülnek a főleg kisebb, független piaci szereplők által támogatott akciós termékek miatt.
A Best Hollywood egyes akciós filmjei is 990 forintért kaphatók az Electro Worldben, a Metróban és a CBA-ban. Az idén egyébként a DVD-láz tetőzését várja a cég, amire mind az olcsó kategóriás, mind a díszdobozos kiadványaikkal készülnek. A PR-igazgató jelezte: az idei évben duplázni szeretnék forgalmukat. Tavaly egymillió darabot gyártottak.
A Tesco az InterCom és a Warner mellett a Selecttel, a Rockyval és a Sound Carddal működik együtt. Utóbbi három független forgalmazó termékei közül kerülnek ki a legkedvezőbb ajánlatok. A piac jóval több mint felét lefedő nagy forgalmazók viszont nem szállnak be az árversenybe. Sőt, az InterCom sérelmezi is a túlzott árleszállítást: azok ugyanis megtévesztik a fogyasztókat – véli Gyarmati Rita, az InterCom Rt. video- és DVD-forgalmazási igazgatója. A piac egyre inkább kezd megbillenni: a kifutott, B és C kategóriás filmek forgalma szárnyal – a színvonalas új filmek kárára.
Dömpingáron adják a DVD-ket a Tescóban
Utolsó frissítés:
Óriási a kereslet az ezer forint alatti DVD-k iránt, a hiper- és szupermarketek dugig vannak kifutott, akciós árú filmekkel. A két legnagyobb forgalmazó viszont nem nézi jó szemmel a túlzott akciókat.