A társaság mérlegfőösszege az előző év azonos időszakához viszonyítva 12 százalékkal, 15,19 milliárd forintra nőtt 2004-ben. Kereszty Gábor vezérigazgató szerint a csatorna 1997-es alapítása óta üzletileg a tavalyi év volt a legsikeresebb. Amellett, hogy a rendkívül dinamikusan növekvő televíziós piacon megőrizték részesedésüket, mindezt úgy tették, hogy a korábbi évek vesztesége után tavaly már érdemben nyereséget termeltek.
Ennek egyik kulcseleme az volt, hogy miközben az árbevétel a reklámpiaci átlagot meghaladóan (14,7 százalékkal) növekedett, a működési költségeket sikerült szinten tartani, és a hatékonyságot javítani. Alig három év alatt megszilárdították a társaság pénzügyi helyzetét, és a csatorna a tulajdonos SBS Broadcasting médiaérdekeltségei között ma már az egyik zászlóshajónak számít.
Várdy Zoltán kereskedelmi igazgató hozzátette: a kimagasló reklámbevétel bizonyítja, hogy a TV2 által biztosított fix ár és a fogyasztó elérések garantált teljesítése vonzó volt a hirdetők körében, hiszen így az ügyfél költségvetése ismeretében biztonsággal tudta tervezni, hogy milyen fajlagos költséggel, hány fogyasztót ér el. Az eredményekhez nagyban hozzájárult a csatorna integrált márkakommunikációt előtérbe helyező értékesítési módszere is.