Ez leginkább a német építőipari recesszióval magyarázható, továbbá azzal, hogy a jelentősebb autópálya-építések jelenleg hazánkban és Lengyelországban zajlanak - írja a Magyar Nemzet. Szakemberek szerint a legnagyobb probléma, hogy a haszon reményében ezek a cégek igyekeznek csökkenteni az árakat.
Az M6-os szakaszának megépítésére és 22 éves üzemeltetésére a Bilfinger Berger, Porr, Swietelsky cégek által létrehozott német–osztrák érdekeltségű M6 Duna Autópálya Konzorcium kapott megbízást tavaly ősszel a magyar államtól.
Szakemberek úgy foglalnak állást, hogy ha az állam kivonul az autópálya-építésből, s a kormány újabb koncessziós beruházásokra ad megbízást, az a hazai mélyépítőipar csődjét jelentheti - tette hozzá a lap.
Német munkások dolgoznak az M6-on
Utolsó frissítés:
Az M6-os autópálya Érd–Dunaújváros szakaszán kétszáz német építőipari munkás dolgozik, és a hírek szerint a kivitelezés lebonyolítására létrehozott közkereseti társaság száz alkalmazottjából is csak tizenöt magyar.