A GVH közleménye szerint a 2004. szeptemberében megkezdett "Közkívánatra" szlogenű reklámkampány a fogyasztók döntési szabadságának korlátozására alkalmas módon tájékoztatott a tarifákról. Így a tájékoztatás nem volt alkalmas arra, hogy a fogyasztók pontosan felismerjék, hogy csak meghatározott időpontig fizetik a reklámokban hangsúlyozott alacsonyabb akciós percdíjat.
A GVH a közlemény szerint megállapította: arról sem tájékoztatták a fogyasztókat, hogy a szolgáltatás folyamatosan fizetendő percdíja magasabb.
A Pannon GSM a határozattal nem ért egyet, ezért ellene bírósági keresettel él.
Ötmillió forintos GVH-bírság a Pannon GSM-nek
Utolsó frissítés:
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa 5 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a Pannon GSM Rt-t, mivel egy reklámkampányban a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított - közölte a GVH csütörtökön.