Kelet-Európában terjeszkedik a világ legnagyobb pr-cége

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Kelet-Európai terjeszkedést, új márka-arculatot és integrált cégstratégiát jelentett be a világ egyik legnagyobb public relations cége, a Porter Novelli, amely a hét elején tartotta Budapesten ez évi világkonferenciáját - közölte a cég magyar érdekeltsége, Noguchi Porter Novelli.

A Porter Novelli rendezvényhez azért választotta történetében először Közép-Európát, mert az elmúlt évben a vállalat legdinamikusabban fejlődő európai egysége a magyar Noguchi Porter Novelli volt. 

A budapesti konferencia idején mutatta be a Porter Novelli új vállalati stratégiáját és struktúráját, valamint bejelentettek  személyi változásokat és közzétették az új márka-arculatot is.

A konferencia idején bejelentették, hogy Gary Stockman,  lett a vállalat elnöke, aki eddig az USA-beli érdekeltség vezérigazgatója volt. Ezt a pozíciót újonnan hozták létre. Helen Ostrowski maradt a Porter Novelli vezérigazgatója. 

A Porter Novelli az Omnicom Csoport tagja. A csoport 2004. évi konszolidált árbevétele 9,7 milliárd dollár. Mivel olyan cégről van szó, amely a New York-i tőzsdén szerepel, a vállalati egységek árbevétele nem hozható nyilvánosságra.
 
A cég jelenlegi magyar érdekeltségét, a Noguchi Porter Novellit 9 éve alapították, negyedik éve folyamatosan a magyarországi piacvezető. Tavalyi forgalma a leányvállalatokkal együtt megközelítette a félmilliárd forintot. Főbb ügyfelei közé tartozik a Mol Rt., a Paksi Atomerőmű Rt., az RHK Kht., az Öko-Pannon Kht., a Hewlett-Packard, a Tele2.