A szóvivő közölte, hogy a társaság az európai uniós szabályoknak maradéktalanul eleget téve 20 euró értékű, étel- és ital vásárlásra jogosító utalványt biztosított a gépre várakozó 300 utasnak.
Kázmér Natasa szerint a WizzAir a repülőgép hajtóművének meghibásodását követően két rossz megoldás közül a kevésbé rosszat választotta akkor, amikor a késleltetett elindítás mellett döntött.
A járat törlése esetén ugyanis az utasok jegyét a légitársaság következő, csütörtöki járatára lehetett volna esetleg átfoglaltatni, ám azt már csak a nyáron jellemzően "telt házas" repülőgépek miatt is nehezen lehetett volna megtenni - tette hozzá.
Kázmér Natasa megjegyezte, a WizzAir járatai az idén eddig 8 ezerszer repültek, ezzel szemben a keddi csupán a második olyan eset, amikor műszaki meghibásodás miatt az utasok nagyobb késést szenvednek.
A WizzAir járatainak 80 százaléka pontosan közlekedik, ami 10 százalékponttal magasabb az összes európai légitársaság hasonló statisztáinak átlagánál -mondta a szóvivő.