A pangó hirdetési piac visszavetette az RTL eredményét

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Európa legnagyobb televíziós társasága, a luxemburgi RTL csoport üzemi eredménye csökkent az idei év első felében, főként a német hirdetési piac zsugorodása miatt. A vállalat továbbra is rossznak látja a hirdetési piac kilátásait.

A csoport árbevétele 2,4 százalékkal 2,39 milliárd euróra esett, Németországban - ahol az RTL, a VOX, az RTL II, a Super RTL és az n-tv tartozik a csoporthoz - 3,6 százalékkal 879 millió euróra csökkent az árbevétel.

Németországban az 18,6 százalékkal 114 millió euróra, a csoporton belül 2,2 százalékkal 407 millió euróra csökkent az EBITA. Ugyanakkor az adózott eredmény 60 százalékkal 312 millió euróra nőtt az első fél évben az egy évvel korábbihoz képest.