Új versenytársat kap a Rossmann és a DM

Utolsó frissítés:

Tetszett a cikk?

A jövő év elején új, nehézsúlyú versenytársat kapnak a hazai drogériák a német Schlecker személyében. A cég a Lidl által is alkalmazott agresszív kereskedelmi módszerekkel Európa vezető drogérialáncává küzdötte fel magát. Megjelenésével árháborúra és a piac átrendeződésére lehet számítani Magyarországon.

A társaság az elmúlt hetekben több megyei napilapban is hirdetést tett közzé, amelyben munkavállalókat toboroz újonnan megnyíló üzleteibe - írja a Népszabadság.

A Mai Piac című szaklap úgy értesült, hogy az új piaci szereplő rögtön egy tucat bolttal kezdené meg tevékenységét Magyarországon. A Schlecker még 2003 őszén jelentette be honlapján, hogy megkezdi a kelet-közép-európai országok meghódítását. A Schlecker-boltok megnyitására nemcsak a nagyvárosokban lehet számítani, a társaság ugyanis szívesen megjelenik a kisebb településeken is.

A német társaság komoly versenytársa lehet a magyar piacon már jelen lévő drogérialáncoknak, a Drogerie Marktnak, a Rossmannak és az Azúrnak - teszi hozzá a Népszabadság.

A Schlecker tavaly csaknem 11 ezer németországi boltjában 5,4 milliárd eurós forgalmat ért el. Ezzel a teljesítménnyel a tavalyi német kiskereskedelmi toplistán 10. helyezett volt.