Európa legnagyobb televíziós társasága, a luxemburgi RTL csoport üzemi eredménye csökkent az idei év első felében főként a német hirdetési piac zsugorodása miatt. Németországban 18,6 százalékkal 114 millió euróra, a csoport egészében 2,2 százalékkal 407 millió euróra csökkent az EBITA. A vállalat továbbra is rossznak látja a hirdetési piac kilátásait.
A csoport árbevétele 2,4 százalékkal 2,39 milliárd euróra esett, Németországban - ahol az RTL, a VOX, az RTL II, a Super RTL és az n-tv tartozik a csoporthoz - 3,6 százalékkal 879 millió euróra csökkent az árbevétel. Ugyanakkor az adózott eredmény 60 százalékkal 312 millió euróra nőtt az első félévben az egy évvel korábbihoz képest.
Az RTL kivásárolja a CNN-t az n-tv-ből
Utolsó frissítés:
Az RTL-csoport kivásárolja a CNN-t a német n-tv-ből, és ezzel 100 százalékra növeli részét az adóban: az ügyletben nem közölték, hogy a CNN 50 százalékos részéért mennyit fizet az RTL. A felvásárlás még az illetékes versenyhatósági jóváhagyásra vár.