Becsapjuk magunkat
Mennyire hihetünk az internethasználatról szóló felméréseknek? Még a legtekintélyesebb intézmények adatai is csalókák lehetnek. Különösen akkor, ha rosszul feltett kérdésre próbálnak választ adni. Tovább.
Online média – újrafújt lufi?
Az elmúlt időszakban újra megélénkült az érdeklődés egyes internetes cégek után. A „dotcom” cégek részvényeinek látványos szabadesése, a „dotcom lufi” kipukkadása óta (2000) a befektetők félnek az internetes technológiával foglalkozó vállalkozásoktól. Mi lesz erősebb, a félelem, vagy Google és társaik vonzereje? Tovább.
Kell-e a blog a vállalatoknak?
Itthon sokan még hajlamosak fiatalok haszontalan időtöltéseinek tartani a blogolást (még többen még annak sem, mert nem is hallottak róla), ugyanakkor az Egyesült Államokban egymást érik a blogok üzleti felhasználásával foglalkozó konferenciák, kerekasztalok, kiadványok. A Médiablog a Harvard Business School egy friss tanulmányát ismerteti. Tovább.
Hitelességmérő
Az interneten bárki publikálhat. Ez a szabadság néha gondokkal jár. A szerzőknek eleve hitelességet biztosító kiadók, média „brandek” hiányában nekik maguknak kell a hitelességért megküzdeni. Néha sajátos eszközökkel. Tovább.