A BA szerdai közleménye szerint "a privatizáció lezárult, miután múlt héten aláírták a Budapest Airport privatizációs szerződését, így Hárskuti mandátuma is lejárt." Hárskuti János 2003 nyarán érkezett a céghez azzal a feladattal, hogy felkészítse a társaságot a sikeres magánosításra. Vezetése alatt kiemelkedően nőtt a Budapest Airport árbevétele és jövedelmezősége. Tavaly a társaság fennállásának legnagyobb összegű osztalék-befizetését teljesítette a költségvetésnek.
A korábbi tájékoztatás szerint a 2004. évi adózott nyereségből fizetett osztalék meghaladta a 10 milliárd forintot. Saját erőből megkezdődtek a régen esedékes, a forgalombővülés által szükségessé vált fejlesztések - írta a BA közleménye - hozzátéve, hogy Hárskuti János vezetése alatt állt üzembe újra a ferihegyi repülőtér 1–es terminálja.
A 8,02 milliárd forint jegyzett tőkéjű Budapest Airport Rt. részvényeinek 75 százalék mínusz egy szavazat tulajdoni hányadát, és néhány ingó eszközt vásárolt meg a brit BAA International a vasárnap aláírt szerződés alapján. Ugyanakkor megkapta a repülőtér 75 évre szóló üzemeltetési jogát is, amiért a részvény- és eszközvásárlással együtt 464,56 milliárd forintot fizet a brit cég. Az ügylet zárása, azaz a pénz átutalása a korábbi tájékoztatás szerint várhatóan december 23-ig megtörténik.